AUTOMATIZARE AI

BRD Knowledge Chatbot

Chatbot inteligent cu capabilități avansate de răspuns pentru produse bancare, proceduri și servicii clienți

85% rezolvare automată
6 luni dezvoltare
96% satisfacție clienți
BRD Knowledge Chatbot - Chatbot AI pentru servicii bancare

Client

BRD - Groupe Société Générale

Industrie

Banking

Durată

6 luni

An

2025

Provocarea

BRD se confrunta cu volume mari de întrebări repetitive de la clienți, supraîncărcând call center-ul și crescând timpii de așteptare. Clienții doreau răspunsuri instant la întrebări simple despre produse, proceduri și servicii.

Cerințe cheie:

  • Răspunsuri corecte și rapide la întrebări despre produse bancare
  • Disponibilitate 24/7 fără costuri operaționale mari
  • Limbaj natural în română, nu robotică
  • Integrare cu sistemele existente BRD
  • Capacitate de învățare din conversații reale
  • Transfer inteligent către operator uman când e necesar

Soluția

Am dezvoltat un chatbot inteligent bazat pe OpenAI GPT-4, antrenat pe 50.000+ conversații reale cu clienții BRD pentru a înțelege contextul specific bancar românesc.

Tehnologii implementate:

OpenAI GPT-4PythonFastAPIRedisNLPBanking APIs

Chatbot-ul a fost antrenat special pentru domeniul bancar, înțelegând termeni specifici, produse financiare și proceduri BRD. Include sistem de feedback și îmbunătățire continuă.

Rezultate Măsurabile

85%

Rezolvare Automată

85% din întrebări sunt rezolvate automat de chatbot, fără intervenție umană.

24/7

Disponibil Non-Stop

Clienții primesc răspunsuri instant oricând, inclusiv noaptea și în weekend.

<2s

Timp de Răspuns

Răspunsuri generate în sub 2 secunde, eliminând timpul de așteptare.

96%

Satisfacție Clienți

Rating mediu de satisfacție 96% de la clienții care au interacționat cu chatbot-ul.

Eram sceptic când am propus un chatbot AI pentru BRD. Dar echipa UP2DATE m-a convins prin abordarea lor: au analizat 50.000+ de conversații reale cu clienții pentru a înțelege întrebările frecvente. Rezultatul? Un asistent care răspunde corect în 85% din cazuri și știe când să transfere către un operator uman. Clienții nu mai așteaptă 20 minute la telefon pentru întrebări simple despre sold sau program. E disponibil 24/7 și vorbește română naturală, nu robotic.

Alexandru Nita

Head of Digital Innovation, BRD

Vrei să automatizezi suportul clienți cu AI?

Hai să discutăm despre cum poate un chatbot inteligent să îți transforme business-ul.